Translate

Translate
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation

Problem med att logga in på Mina sidor

Här kan du få hjälp om du har problem med att logga in på Mina sidor.

Har vi din e-postadress?

För att du som hyresgäst ska kunna logga in på Mina sidor behöver du ha en giltig e-postadress inlagd i vår hyresgästprofil. Om du vet med dig att du inte har uppgett din e-postadress till oss eller att den är gammal, hör av dig till vår kundmottagning, så hjälper vi dig att uppdatera dina uppgifter.
Efter att e-postadressen är uppdaterad kan du använda dig av funktionen ”Glömt lösenord” för att få ett nytt lösenord skickat till din aktuella e-postadress.

Finns fler än en person på hyreskontraktet?

Kontrollera att ni loggar in med uppgifter för personen som står först på hyreskontraktet, kolla även att ni har uppgett en giltig e-postadress för det första namnet på hyreskontraktet.

Startat konto på Mina sidor innan den 10 maj 2017?

Om du startat ett konto på Mina sidor innan den 10 maj 2017, men inte loggat in på ett tag, kan du behöva skapa nya inloggningsuppgifter för ditt konto. Det beror på att vi den 10 maj 2017 bytte fastighetssystem, som Mina sidor nu är en del av. Du behöver i så fall göra en uppdatering genom begära ett nytt lösenord. Du kan sen ändra till det lösenord som du själv önskar under ”Mina uppgifter” på Mina sidor.

Tänk även på att vi behöver ha en aktuell e-postadress till den person som står först på kontraktet hos oss. 

Får du ingen e-post med nytt lösenord?

Om du begärt ett nytt lösenord via länken ”Glömt lösenord” ska det komma ett e-postmeddelande till dig. Om meddelandet inte dyker upp i din mailbox kan det ha hamnat i skräpposten. Kontrollera det innan du tar kontakt med vår kundmottagning.

Uppdatera webbläsare

Om sidorna ser konstiga ut och du t ex inte kan se bildelement som borde ha varit där, kan du behöva uppdatera din webbläsare.
Här kan du hämta den senaste versionen av den webbläsare som du föredrar.

Glöm inte att du behöver tillåta pop-up fönster på din dator om du har tillgång till Aptus bokningssystem för tvättstuga.

Kan alla ha konto på Mina sidor?

Du kan inte ha konto på Mina sidor om du är:

  • andrahandshyresgäst
  • hyresgäst genom Mölndals stad
  • lokalhyresgäst